دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 تير 1395 - 17:12

بازدید نماینده لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی از واحد لامرد

سیدمحسن علوی نماینده مردم لامرد و مُهر در مجلس شورای اسلامی در بازدیدی از واحد لامرد از روند فعالیت‌های انجام شده و برنامه‌های در دست اجرای این واحد دانشگاهی اطلاع یافت.
کد خبر : 99278

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، سید محسن علوی در این دیدار به همراه رئیس دفتر و مشاوران خود با هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد گفت‌وگو کرد.


رئیس واحد لامرد در این دیدار گزارشی از فعالیت‌های حوزه‌های مختلف واحد ارائه و از همه مسئولانی که تاکنون در راستای اعتلا و پیشرفت واحد لامرد با این واحد دانشگاهی همکاری داشته‌اند، قدردانی کرد.


دکتر سید احمد هاشمی، جایگاه امروز واحد لامرد را به عنوان یکی از دانشگاه‌های معتبر استان فارس و جنوب کشور عنوان کرد و موفقیت آن را نتیجه همکاری، همدلی، سختکوشی و اراده همه مسئولان، کارکنان، اعضای هیات علمی، استادان مدعو و دانشجویان واحد دانست که در محیطی علمی و فرهنگی به دنبال تحقق اهداف دانشگاه و کمک به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.


وی درباره اجرای درخواست‌های راه‌اندازی رشته‌های پزشکی در واحد لامرد، ارتقای درجه واحد از متوسط به بزرگ، اجرای دوره‌های آموزشی منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی از نماینده این شهرستان در مجلس تقاضای همکاری کرد.


علوی هم با ابراز خرسندی از حضور در جمع دانشگاهیان و استادان، دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد را یکی از الگوهای موفق مؤسسات و مراکز آموزش عالی کشور دانست که روز به روز پله‌های ترقی را طی می‌کند.»


وی اظهار کرد: «من در مسائل و مشکلات دانشگاه در کنار شما خواهم بود و در هر زمینه‌ای که مساله یا مشکلی وجود داشت، حاضر به همکاری و حل مشکل هستم و در هرکجا که لازم باشد در کنار مسئولان دانشگاه برای حل مسائل دانشگاه و پیشرفت علم و دانش در حوزه انتخابیه خود تلاش خواهم بود.»


نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس، افزود: «با توجه به وظیفه اصلی یک نماینده که قانون‌گذاری و هموار کردن راه برای پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی است، از نظرات و مشاوره‌های استادان دانشگاه درباره راهکارها و مشکلات آموزش عالی کشور استفاده خواهم کرد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته